20 maj 2009

Ruskigt stolt!

Jag är så fantastiskt stolt över min syster! I måndags tog hon examen från Formlinjen på Beckmans Designhögskola. Det var vernissage, och jag spurtade iväg med Opeln för att se vad hon och de andra 37 som gick ut hade skapat. Och gissa om jag blev överraskad! Vilka grejer! Snygga bord, skåp och pallar, roliga internetidéer, annorlunda kläder och mycket mycket mer. Men framför allt blev jag så otroligt imponerad av syrrans verk - Colony of Containers! Vilken grej! Jag blev helt mållös, det var så coolt! Genomtänkt, vackert, enkelt, användbart... Så Karin!

Resten av familjen var också där, och jag träffade några av syrrans designkompisar också. De var riktigt trevliga. Och hade gjort fina saker. Jag gillade både Helenas och Gabriellas möbler. (Gabriella har tyvärr inte lagt ut sin möbel i sin portfolio.)

Dags att åka till jobbet, sen är det helg! Woho!

1 kommentar:

Cilla sa...

Jag hade ingen aning om att Karin gick på Beckmans... gud, för mig är hon fortfarande "liten flicka". Vilket examensarbete hon har gjort. Jag förstår att du är stolt! Jag är grymt imponerad!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...