18 oktober 2010

Utmaning på tid!

Ja, jag vet. En scrap-kryssning på tre dagar, sen en CC på 6 timmar. Den har pågått sedan torsdag, men jag var sjuk och sen på båten, så det blev inget gjort förrän idag. Jag har gott om tid, till midnatt ju!

Första utmaningen: 1) Pariskitutmaning layout! (endast för de med Pariskitet)
Skapa efter den här underbara skissen som Moma gjort speciellt till vår ”Weekend i Paris”. Det ska synas att du utgått från skissen och det mesta på din layout ska vara från ditt speciella Pariskit.

Min LO:
Sambons syster och hennes man gifte sig på Arlanda för snart tre år sedan. Sedan flög de iväg till Brasilien i två veckor! Jag har följt skissen ganska bra, tycker jag. Den lilla taggen till vänster kan man ta ut och läsa lite mer om bröllopet, vilka som är med på bilderna osv. Jag tyckte att det passade bra med en rätt så "ren" LO. Det är ju min femte någonsin, vad ska jag säga? =)

3 kommentarer:

Lilo sa...

Du skojar väl? Inte kan det här vara bara din 5:e LO?? Du skulle se mina första layouter!!! Jättefint!!!

Anna Karlsson Widmark sa...

Skojar inte. Tycker själv att jag är nybörjare, känner mig osäker på LO:s. Det tog ett tag att få ihop den här, med alla rosa papper! ;)

Carola sa...

VA!? Bara 5:e!? Jag är sååå imponerad. Tjusigt värre!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...