22 november 2010

Scrapgalens månadstävling!

Jag har gjort ett kort och en LO till Scrapgalens månadsskiss. Jag åkte ju med på den helt fantastiska kryssningen som Scrapgalen ordnade i oktober och då tänkte jag att jag skulle anstränga mig lite extra till deras tävling. Utmaningen var att göra en LO och ett kort efter samma skiss, med samma papper. Det var en kul utmaning som tvingade mig att tänka till lite! ;)

På kortet har jag böjt upp vimplarna lite, så det blir lite mer liv i dem. LO:n är enkel, med en bild på pappa och hans bror. Papprena är från kryssningen, utom det jag gjorde vimplarna av, klistermärket och gnuggisen är också från kryssningen. Gnuggisen har jag lagt glossy accent på eftersom den fäste lite dåligt.

Kortet är gjort med samma papper, men inte på samma ställen. Textstämpeln har jag embossat med Platinum-pulver från Reprint.



2 kommentarer:

Cilla sa...

Vad duktig du ar Anna! Jag har aldrig talamod att sitta med sant men jag tycker det ar kul

Anna Karlsson Widmark sa...

Tack! Kul att du gillar det =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...