18 november 2010

Sjuk dator!

Jag har en sjuk dator. Grafikkortet krånglar, och då vill inte datorn starta Windows. Usch! Jag har inte tänkt lägga pengar på sånt nu när det är dags för julklappar och sånt! Så fram tills jag fotar om mina senaste alster blir det lite tyst här. Alla bilder ligger ju på hårddisken i min sjuka dator... Sitter vid sambons nu, medan han är på universitetet.
Jag själv är också sjuk idag, hemma från jobbet med en envis förkylning. Ska åka in i eftermiddag och ta tre utvecklingssamtal, men annars ska jag bara vila och greja. Har ett nytt, spännande projekt på gång... =)

1 kommentar:

Lene sa...

hej min vän!
Åh va kul att du hittade hit till mig och vill delta i Candy!Önskar dig lycka till!
Hoppas det ordnar sig med din dator.
Kram lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...