9 december 2010

Träffas

Pysselträff ikväll! Skojsigt! Bilder kommer när jag kommer hem.

Annars har jag inte pysslat så mycket i veckan, en julklappsask och en LO. Måste göra klart några julkort imorgon, mellan städvarven. Familjen kommer på lördag och då ska de få sina julkort och farmors. Jag har ju gjort julkort till tävlingar, och då blir det så mycket fokus på utsidan att det inte alltid blir nån insida... Men så kan man ju inte ge bort dem!

Hur gör DU när du tävlar i kortmakeri? Insida eller inte insida?

Tack för besöket!

1 kommentar:

Lene sa...

hej vännen.
Jag sitter här (eftersom jag inte kan göra så mycket annat just nu) och hälsar på alla som är med i min candy!
Jag gör alltid insidor på mina kort!!!! I tävlingar vill man ju bara se framsidan, men jag ska ju skicka mina kort till någon se.
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...