9 juni 2010

Oops!

Nu har jag pysslat igen. Gjorde ett litet kort till Jossan, som fyller 7 nästa vecka. Hennes lillasyster fick mitt allra första pysselkort när hon döptes för några veckor sedan, och jag tror hon också ville ha ett kort. Så nu har jag gjort ett kort med rosa och glitter till Jossan. Använde min bårdstans från Martha Stewart för att göra kanten snygg på mitt mycket rosa cardstock. Sedan satte jag dit en bit grönt papper med glittriga blommor på. Det gröna passar så bra till den rosa färgen! Inkade och rullade en bit underbart OA-papper med noter på, satte dit det med band runt och rosor bredvid. Den andra lilla rosa grejen på framsidan är en bit mönsterpapper som jag också inkat och stämplat och embossat ett hjärta (från Panduro) på.


På insidan sitter ett bokmärke från mina album, två olika prickiga papper och några detaljer jag klippt ut från ett mönsterpapper. Tre halvpärlor också. Jag använder halvpärlor till allt. De är ett så enkelt sätt att lyfta intrycket!

Ska skicka kortet till Jossans mamma idag, så får hon det på sin födelsedag. Blir perfekt. Tror att mina Magnolia-stämplar kommer idag. Beställde från Stämpelgården. Himla smidigt, de skickar dem med brev, så slipper man böka med paket för några futtiga små stämplar!

Alla bilder i bloggen (nästan) är tagna med min telefon, ifall du funderar på suddigheten... =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...