8 juli 2010

Nya grejer

Ja, jag vet. Bloggen har varit tyst ett tag. Skolavslutning och semester har tagit tid, och jag har unnat mig att bara slappa, lapa sol och pyssla. Nu har jag börjat jobba på utomhusbadet och ska väl rycka upp mig med bloggandet också.

På midsommardagen hade jag och grannfrun pysselmaraton. Vi gjorde julkort, mest, och några vanliga, bra-att-ha-kort också. Bilder? Ja! Här kommer några utvalda. Fyller på lite allteftersom. Har tittat mycket på youtube och lärt mig nya vikningar och tekniker. Kuligt!

Kortet här ovanför är ett triangelvikt kort. Jag återkommer till det. Det blir litet och nätt när det är hopvikt, som här...


Asken är mitt första "alter"-projekt, dvs när man tar en sak (t ex en ask) och pyntar den så den blir så där himla fin! Jag gjorde den till syster, och lade en present i!

Pappas födelsedagskort. Kan du gissa vad han gillar? =)


Ett vattenfallskort till syster. Hon fyllde ju år, måste ju få kort, inte bara ask! ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...