11 november 2010

Månadens utmaning november


Nu har jag nog trillat dit. Jag har hittat utmaningar och tävlingar på nätet där man ska skapa något som ska bedömas av andra (eller lottas) och sen kanske vinna en fin utmärkelse...

Detta är mitt bidrag till Månadens Utmaning. Så här lyder utmaningen:

Denna gång skall det finnas med.....
1st Bild/Foto, 2st Cardstock, 3st Mönstrade papper, 4st Band/spets, 5st Blommor eller Knappar. Övrigt decos är också OK att lägga till! Låt nu fantasin flöda och glädjen samt inspirationen medverka. Ett bidrag per person och endast för denna utmaning. Vi utser genom en jury det vinnande bidraget. Senast den 21/11 kl 16:00 vill vi se just ditt bidrag. Lycka till!

Jag skapade ett kort. Min bild är ett bokmärke från mina gamla album. Jag har ett rosa card stock som kortbas, och ett chokladfärgat som matta under bilden. De tre mönsterpappren är från October Afternoon (det blommiga), My Mind's Eye (det med text) och notpappret vet jag inte vad det är. Jag har fyra band/spets på olika ställen. Tyckte att det gröna smala bandet bröt av bra mot det annars rätt så rosavita kortet... De fem blommorna har jag gjort en bukett av (ska man vara helt rättvis så är det fyra utslagna rosor och en söt liten rosenknopp).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...