13 november 2010

Monster i brallan?

Nej, jag har inte monster i brallan. Men jag har pysslat med monster idag! Jag prenumererar ju på månadskit från Mollys Scrapbooking. Varje månad har kittet ett tydligt tema, och Lilo som driver Mollys jobbar stenhårt på att matcha kitten så de ska vara lättscrappade samtidigt som hon ser till att vi prenumeranter får roliga, ovanliga och tillochmed unika scrapprylar att pyssla med!

Jag har gjort två kort med mitt kit hittills. Eftersom jag inte har barn som klär ut sig eller har några bilder på mig själv i maskeradkostym så har jag ännu inte kommit på någon självklar LO till pappren i november månads kit från Mollys. Däremot gillar jag Halloween och spökiga grejer, så jag har gjort ett Halloweenkort enligt skissen som var den här månadens utmaning.



Det andra kortet ska skickas till Stockholm, där syster bor och har namnsdag.

1 kommentar:

Lilo sa...

Det här gjorde du bra tycker jag! Som jag mailade dig kan ju monstertemat vara lite svårt. Som tur är blir det inte monster i decemberkitet då. ;) Det kommer fler idéer i Mollybloggen på vad man kan göra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...