28 januari 2011

8 is *not* enough!

Nej, precis. Förra veckan var det dags för terminens första träff med Örebro Scrapbookingsällskap. Temat: 8 is enough. Argh! Jag är ju en sån där som alltid vill packa för mycket, vart jag än ska och vad jag än ska göra. Så också då, men jag höll mig själv kort, packade ihop ett kit med matchade papper och några dekorationer, alla mina verktyg, och så iväg. Eftersom bilen fortfarande är sjuk var det lämpligt med temat just denna kväll. Mina alster blev följande:


Nr 1: Sambon med julklappssnöre på huvudet i samband med julfirande hos mina svärföräldrar.

Nr 2: Sambons mormor under fortsättningen av ovannämnda julfirande.

Nr 3: Syster Yster en sommardag på Skäret för ca 10 år sedan.


Nr 4: Ett stafflikort till sambon, bara för att.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...