4 januari 2011

Nordsalten Hobbyklubb #21

Nytt år, nya utmaningar! Jag har som mål att delta i så många jag kan, det är så roligt att tänka till utifrån givna kriterier. Nordsalten Hobbyklubb har dragit igång utmaning #21, Gör ett vinterkort! Jag har gjort ett kort som ska ges bort tillsammans med ett presentkort som en sen julklapp.

Jag har använt papper från BoBunnys julserie, Winter Joy. Lila är ju min abosluta favoritfärg, och jag älskar verkligen den här serien! Till det har jag använt Baker's Twine och Washitape från Mollys, lite Distress Ink i färgen Dusty Concord, Stickles och pärlor, spets och rosor.


4 kommentarer:

WencheP sa...

Kjempeflott kort. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Anne Bente sa...

noget sååå utrolig smuk

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmm

Cilla sa...

Vad duktig du är Anna! Jag är imponerad!

Papirskreppa sa...

Fint kort. Fine farger! Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...