3 juni 2010

Beställningsjobb

Igår ringde syster och frågade om jag inte kunde göra ett kort till hennes sambos kusinbarn, som fyller fyra på söndag. Jo, det är klart, svarade jag. Hon hade bara frågat på skoj, men när jag blev så entusiastisk så fick jag ju göra ett om jag ville. Sagt och gjort. Tänkte på bilar först, men har inte så mycket bilprylar hemma. Sen provade jag att göra en glass! Nu ligger kortet och guppar i en postbil på väg till Uppsala för kalas på söndag!



Har inte använt så mycket teknik, det mest avancerade är att jag stämplade Grattis-texten på insidan med blå stämpeldyna och embossade med genomskinligt emobssingpulver. Satte dit ett bokmärke med en pojke som äter glass, tänkte att det skulle passa.

1 kommentar:

Sofia sa...

Kul att du gillar den! :)

Fint kort du har gjort! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...