29 augusti 2010

Ledig!

För första gången på nästan två månader har jag varit ledig en hel helg! Det är så rysligt underbart skönt! Jag har inte bara legat i soffan, men bara känslan av att inte vara tvungen att gå och jobba är så skön! Med sambon nyopad är det ju ännu mindre action på oss, han växlar mellan soffan och fåtöljen och jag är marktjänst. Det gör ju inget när jag nu "bara" jobbar vanliga timmar och sakta men säkert laddar mina batterier igen.

Träffade Syster en snabbis i onsdags, när de var på väg norröver för svampplock och bröllop, och jag skulle låna deras lägenhet medan sambon var under kniven. Skönt att gå och shoppa i en annan stad! Skönt att få håret klippt!

Jag bara njuter nu, och det blir höstigare ute... Myyys! Bilder från en del av helgens pyssel kommer. Jag har bara inte varit vid datorn så mycket att bilderna hunnits med.

Sov gott, alla mina läsare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...