2 november 2010

Fortsättning på maran

När man bloggar på morgonen, innan man ska åka till jobbet, är det nästan ofrånkomligt att man får bråttom och inte hinner skriva om allt man tänkt sig. Så nu kommer det mera från Örebroscrappen.

Efter färg och skiss var det dags för kit-tävling. Man skulle använda minst två mönstrade papper och tre dekorationer ur kitet. Eftersom kitet var superjuligt gjorde både jag och grannfrun julkort som bidrag till tävlingen.


Sista tävlingsomgången var valfri LO och kort. Man fick skapa både en LO och ett kort om man ville. Jag gjorde ett kort i vintage-stil med en snygg tag som jag köpt på kryssningen och grejer ur mina gömmor.


Till valfri LO valde jag två bilder från familjens landställe från 2000 eller 2001. Syster spelar saxofon och visar kusinen hur man gör. Titeln Sweet soul music säger väl allt?



Jag hade mycket kul i min packning, insåg jag. =) Det är inte så mycket papper på denna LO, mest syns ju cardstock och foton. Det blir mer fokus på vad som händer på bilderna då, tycker jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...